Uitstapje Efteling 2023

In 2022 hebben wij team Cliënten Wonen Venlo aan aanvraag, voor een financiële ondersteuning t.b.v. een uitstapje naar de Efteling, ingediend bij Stichting Vrienden van Dichterbij. Deze aanvraag werd door het bestuur van Stichting Vrienden van Dichterbij gehonoreerd.

Na maanden van voorbereiding was het op 12 juni 2023 dan eindelijk zo ver voor de cliënten Wonen Venlo. Rond om 09.00 uur vertrokken we, vol energie en goede zin, richting Kaatsheuvel. Eenmaal aangekomen bij de Efteling volgde er een groepssplitsing.  Een groep, met laten we zeggen de waaghalzen, met interesse in de spannende achtbanen zoals Baron 1898 en De Vliegende Hollander en een groep met belangstelling voor het betoverende Carnaval Festival d.w.z. de wat rustigere attracties en het maken van een boottochtje.

Rond om de middag hebben we gezamenlijk geluncht en wat uitgerust. Vervolgens hebben we attracties opgezocht waar we met z’n allen van konden genieten; de Vogel Rock, Fata Morgana en een ritje over de woeste rivier de Pirana. De wachttijden waren gelukkig niet te lang!

Tegen het eind van deze zeer warme dag in de Efteling hebben we samen nog gezellig een hapje gegeten. Om 20.00 uur waren we weer thuis. De cliënten hebben een fantastische dag in de z.g.n. Wereld vol Wonderen gehad.

Namens alle cliënten en het team van Wonen Venlo willen we Stichting Vrienden van Dichterbij bedanken voor deze fantastische dag!

De gezichten zijn i.v.m. de privacy afgeschermd.