Aanschaf duofiets Struikheide 1-3 2021 Gennep (dankbetuiging)

Beste medewerkers van Stichting SamenLeven.

Door de steun van Stichting SamenLeven hebben de cliënten van Struikheide 1-3 in Gennep een duofiets kunnen aanschaffen. Wij hebben de duofiets in december 2021 ontvangen en de cliënten genieten elke dag van de mogelijkheid om er op uit te kunnen gaan.

De fietsondersteuning kan op 3 niveaus worden gezet; dat betekent dat de cliënt op de duofiets na behoefte zich wel of niet kan inspannen. De lichamelijk beperkte cliënten krijgen zo ook de mogelijkheid om de wind langs hun gezicht te voelen want de zitting is in draaibaar en de voeten kunnen op een plateau geplaatst worden. Het is nu winter, maar ook nu kan er dus heerlijk naar buiten worden gegaan. Kun je nagaan wanneer het weer nog mooier wordt, dan zal het helemaal een genot zijn voor de mannen en vrouwen.

Wij medewerkers van Struikheide 1-3  en cliënten, Jack, Jos, Jose, Gerard, Bart, Tonnie, Ronald, Jolanda, Piet, Geert en Jan, willen jullie bedanken voor de financiële ondersteuning. Echt top!!!!!!