Aanschaf apparatuur voor radiostudio dagbesteding De Verbeelding Uden (dankbetuiging)

Hoi bestuursleden Vrienden van Dichterbij,

Het is altijd heel gezellig binnen de dagbesteding De Verbeelding te Uden. Elke dag zijn er zo’n 30 mensen in de weer.

Team Geluid van dagbesteding De Verbeelding heeft, door de financiële ondersteuning van Stichting Vrienden van Dichterbij, de radiostudio kunnen uitbreiden met essentiële apparatuur die nodig is voor het maken van radio uitzendingen op maat.

We maken er iedere dag live radio. De cliënten zijn enorm blij als ze radio mogen maken. De aangeschafte apparatuur is makkelijk in gebruik. Dit helpt om onze C-radio naar een hoger level te tillen. Er is ook een ruimte waar je podcasts, jingles en shows kunt opnemen. Dit is een belangrijke uitbereiding van de producten binnen onze dagbesteding. Bij team Geluid heb je altijd een muzikale dag!

We hopen dat we jullie binnenkort een keer mogen ontvangen in onze studio. Enorm bedankt!

Met vriendelijke groet, Iris van Kempen